Raak mij aan! Touch me!

Forummedewerkers blikken terug op een fantastisch filmjaar. Welke film is jou het hele jaar bijgebleven? Stem onderin op jouw favoriet!

Ruben: The Card Counter

''De enige film dit jaar die ik zo snel mogelijk een tweede keer keek. En kan niet wachten op de derde keer.''

Ruben Allersma - programmeur film

Ruben: The Card Counter

Rafayel: Slalom

''Slalom was eentje die me echt heeft geraakt. Ik voelde me enorm schuldig voor het bijwonen van de gebeurtenissen en het niets kunnen doen... Prachtige film over verschrikkelijke dingen.''

Rafayel Gardishyan - flex medewerker

Rafayel: Slalom

Aafke: Druk

''Een uniek verhaal, super goed geacteerd, een lach en een traan, een welverdiende Oscar en tot slot, prachtige dansmoves van Mads Mikkelsen.''

Aafke Wegter - jeugd & educatie

Druk is nog steeds te zien in het Forum! 

INFO & TICKETS
Aafke: Druk

Harlynn: Nomadland

"Ik was bijna in de hype van het moment meegegaan en had voor Riders of Justice gekozen, maar toen herinnerde ik me dat ik Nomadland ook dit jaar gezien heb. Eén van de mensen in de film zegt dat ze tevreden kan sterven, nu ze nog één laatste keer zwaluwen heeft zien uitvliegen. Als dat geen #lifegoals zijn dan weet ik het niet meer."

Harlynn Bouma - marketing & (film)communicatie

Harlynn: Nomadland

Hanneke: Wolfwalkers

''De mooie tekenstijl van Cartoon Saloon wordt gecombineerd met actuele thema's als polarisatie en de relatie tussen mens en natuur. Dat in combinatie met een goed verhaal, maakt Wolfwalkers mijn favoriet.''

Hanneke van den Hoogen - programmeur jeugd & educatie

Hanneke: Wolfwalkers

Jelger: Onoda

''Hoe bewonderenswaardig en meelijwekkend tegelijkertijd kan volharden in een opdracht zijn? Hoe groots kan een wereldoorlog op zo een klein eiland uitpakken?''

Jelger Groot - medewerker bespreekbureau

Jelger: Onoda

En nu jij!

Wij zijn ook benieuwd naar jouw favoriete film van 2021. Stem nu via Cineville op de goeie films van het jaar, de publieksfavorieten komen 16 januari weer terug naar het Forum.

Stemmen kan t/m 28 december, houd onze filmnieuwsbrief in de gaten om als eerste op de hoogte te zijn van de winnaars!

HOUD MIJ OP DE HOOGTE